22 Kasım 2013 Cuma

1KİTAP ALLAH BENİ BÖYLE YARATMIŞ - PUCCA

Pucca' yı bilmeyen yoktur herhalde değil mi? Ben de biliyordum tabi ki ama kitabını daha yeni okuyabildim.


Bunu da indirimde diye aldım yoksa belki daha uzun süre okumayacaktım. Yalnız alırken sırasına bakmamışım, 3.' yü almışım. Pek fark etmedi sanırım çünkü bu daha öncesini anlatıyormuş.

Pucca bu kitabında Ankaralı adını verdiği birisinin üzerinden hayatının bir bölümünü anlatıyor. Aldığıma pişman olmadım, bir çırpıda okudum zaten. Yer yer üzüldüm yer yer çok güldüm. Bazı argo kelimeler rahatsız edici olabilir. 

Biliyorsunuz Pucca ilk zamanlarda kendini göstermiyordu. Yani ilk kitabını çıktığı an okuyanlar onun nasıl biri olduğunu bilmeden okudular bu yüzden herkes daha çirkin bir kız bekliyormuş. Ben Pucca' yı bilerek okuduğum için daha girişken, daha fena, daha havalı bir kız beklemiştim. Ama Pucca tam tersi çıktı. 

Bir de merak ettiğim bir şey var. Pucca kızımızın az biraz yalan söyleme huyu var. Hatta az biraz da değil biraz fazla ve çoğu da gereksiz yalanlar. Acaba anlatılanların bazıları da gerçek dışı olabilir mi diyorum. Bunu hiç öğrenemeyeceğiz galiba. 

Kitapta bahsettiği spikerin ve başrol oyuncusu sarışın kızın kim olduğunu çok merak ettim=)

Sonuç olarak beğendiğim bir kitap oldu.Tabi ki edebi bir kitap değil ama iyi vakit geçirmek için arada böyle kitaplar okumak iyi oluyor. Diğer kitaplarını da alacağım.

İyi Okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder