15 Kasım 2013 Cuma

1FİLM HÜKÜMET KADIN2 - SERMİYAN MİDYAT

Merhabalaar=)
Bugün Pazartesi gittiğim ama yeni yazma fırsatı bulduğum Hükümet Kadın2 filminden bahsedecğim.

*Görsel internetten alıntıdır


Filmin konusu, Sermiyan Midyat' ın gerçek babaannesinin Güneydoğu' nun ilk kadın Belediye Başkanı olmasına dayanıyor. Eğer ilkini izlemediyseniz direk 2.' yi izleyerek başlayabilirsiniz çünkü bu ilkinin 5-6 yıl öncesini anlatıyor. 

İlkini izlerken Vizontele izliyorum hissine kapılmıştım ama bu sefer, Hükümet Kadın 1' in devamını izliyorum dedim. İlkinde dram daha çoktu ama bunda neredeyse hiç yoktu desem yeridir. 

Ama bu filmin daha komik olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Bazı yerlerde espriler arka arkaya geldi, bazıları kendinden geçti=)) Ben o kadar gülmedim ama güldüm yani. Özellikle taziye ve kız isteme sahneleri beni baya güldürdü. 

Bu sefer Sermiyan Midyat kendini biraz ön plana almış. İlkinde Demet Akbağ ön plandaydı. Sermiyan Midyat' ın sahneleri en komik sahneler olduğu için onun ön planda olması hoşuma gitti. Bir diğer dikkat çeken karakter ise kesinlikle Dede. Ona da pek güldüm.Aslına bakarsınız her karakter çok komikti. Gülmek istiyorsanız kesinlikle gidin derim. 

Ayrıca filmin sonunda da şaşıracaksınız, ben şaşırdım açıkçası=) Bu film hayal ürünüdür derken bunu kastetmişler  galiba. 

İyi Seyirler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder