27 Kasım 2013 Çarşamba

1ALIŞVERİŞ

Avm' de gezerken D&R' a girdim. Zaten zamanım varsa gördüğüm her kitapçıya girerim bir şey almasam bile. Yine aklımda bir şey alma düşüncesi yoktu ama dayanamadım her zamanki gibi. 


Tesla ile ilgili az biraz bilgim var. Bu kitabı da ne zamandır istiyordum ama elimde çok fazla okunacak kitap olduğu için almıyordum. Görünce de "aman al gitsin" dedim.Yanında da ilk defa gördüm kahve temalı Faber Castell kalemleri ve Amos dry kalemi aldım. Faber kalemleri kahve kokuyordur düşüncesi ile almıştım ama kokusu yok. Sadece renkleri kahve tonları. Bunun dışında Orange ve Ocean temalı olanlar vardı. Amos kalem ise bildiğimiz kalemlerden farklı. Benzerleri gibi arka tarafa geçmiyor. Ben ders çalışırken belirli cümlelerin altını çok çizerim. Ama arka tarafa geçmesine sinir oluyordum . Şimdi bu sorun ortadan kalktı. Okudukça ve kullandıkça yorumlarım gelecek. 

İyi Alışverişler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder