19 Aralık 2013 Perşembe

1 FİLM 3IDIOTS - RAJKUMAR HIRANI

Black filmini izledikten sonra bütün Hint filmlerini özellikle öne çıkanları izlemeye karar verdim ve çok beğenilen 3 idiots (3 ahmak) filmini izledim.




 ,   ,  
170 Dak.

IMDB Puanı   8,3

Hindistan' ın en iyi mühendislik okuluna başlayan öğrencilerin sisteme karşı girdikleri mücadele anlatılıyor filmde. Filmin başrolünde Ranco (Aamir Khan) var ve genel olarak onun üzerinden gidiyor senaryo. Çünkü diğer karakterler onun sayesinde sistemin yanlışlığının farkına varıyor. 



Filmde beğenilecek o kadar çok şey var ki. İlk olarak dediğim gibi konu çok iyi ve ülkemizle çok benzerlikler gösteriyor. Bir yandan gülerken diğer yandan hüzünleniyorsunuz. Oyunculuklar çok iyi, herkes rolüne iyi oturmuş.Müzikler şahane hatta bazı bölümler tam bir müzikal tadında.Sonu çok değişik. Hiç beklemeyeceğiniz bir sonla bitiyor.

Filmden bazı cümleler;

"Sınav sonuçları böyle ifşa edilmemeli bence. Neden birinin başarısızlığı herkese ilan ediliyor ki? Eğer demir eksikliğiniz varsa , doktor size bunun için ilaç mı yazar yoksa bunu televizyona mı verir?"

"Arkadaşınız başarısız oluyor üzülüyorsunuz. Arkadaşınız birinci oluyor daha çok üzülüyorsunuz."

Ben de daha önceleri Hint filmlerine karşı önyargılıydım ama Black bile önyargım biraz gitti bu film ile tamamen yıkıldı.Kesinlikle diğer filmleri de izleyeceğim. Önerdiğiniz Hint filmleri var mı?

İyi Seyirler!

2 yorum:

  1. Ben de önyargılıydım bu filmi ve Yerdeki Yıldızlar filmini izledim gerçekten güzeller ancak fazla uzun geliyorlar bana. :D Sanıyorum ki Aamir Khan'ın filmleri güzel oluyor ben de izleyeceğim birkaç tane fırsat bulursam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 parça halinde izlemiştim:)) Aamir'in acayip hayranları var yalnız. Benim de 3 tane daha film var aklımda

      Sil