29 Ekim 2013 Salı

1FİLM BENİM DÜNYAM - UĞUR YÜCEL


Dün akşam filmi izleme fırsatı buldum. Konusuna yeniden değinmeyeceğim çünkü bir önceki yazımda anlatmıştım zaten. 

Bildiğiniz gibi film Black filminden esinlenilmiş. Aslında esinlenme demek az kalır birebir aynısı demek daha doğru. Sadece bazı sahneler farklılaştırılmaya çalışılmış ama diyaloglar aynı. 

Orjinalini izleyince ister istemez karşılaştırma yaparak izledim. Küçüklüğünü oynayan kız (Melis Mutluç) için şansız bir rol çünkü orjinalinde bu rolü oynayan kız öyle başarılı ki karşılaştırma bile yapamıyorum. 

Beren Saat' ide hiç başarılı bulmadım. Görmeyip duymadığına inandıramadı beni, en ufak bir duygulanma yaşamadım. Black filminde bu karakteri oynayan kişi devamlı konuşmaya çalışıyor, oturması, kalkması, yürüyüşü bile farklı. Beren Saat ise gören birini oynar gibi oynamış. Filmin sonuna doğru konuşmaya çalışıyor da sesini duyuyoruz. Kısacası hiç hiç beğenmedim.

Uğur Yücel fena değildi. Hastane sahnelerinde nispeten daha başarılıydı. 

Filmin en başarılı oyuncusu Ayça Bingöldü. Bakışı, mimikleri orjinalini aratmadı benim için.

Filmi çok başarısız buldum. Herşeyi alıp kopyalıyorsun bari oyunculukları da kopyala. Ben illa filmi izleyeceğim derseniz de orjinalini izlemeden izleyin bence yoksa hiç tat almazsınız. Filmin yarısı kahkahalarla izledi filmi, buradan anlayın ne kadar kötü olduğunu=)

Beren Saat yerine tanınmamış bir isim oynasaydı daha başarılı olurdu bence.

İyi Seyirler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder